torsdag 12. november 2015

Nydelig senhøstdag

Ut på tur med Ziko og Mito i dag. Siden jeg har en vond skulder har jeg gått til anskaffelse av hoftebelte til å ha hundene i når jeg går tur med dem. Veldig kjekt, men ser at jeg med stor fordel kan finne en bedre løsning på splitten enn den jeg har nå, så unngår vi kanskje at de river hverandre overende når de skal gjøre fra seg :)


I dag ble i nærområdet målet for turen. Marum byr på store skogsområder med hundrevis av stier på kryss og tvers, alltid en mulighet til å kunne finne et ny alternativ runde å gå.

 



Det å gå en sti motsatt vei av hva man har for vane å gjøre, kan også gi en helt annen turopplevelse. Man ser dermed landskapet fra nye vinkler, noe som igjen kan gi en kjent plass helt nye dimensjoner.

 


 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar