lørdag 7. november 2015

Ny blogg

Det beste jeg vet er utpåtur. Korte og lange turer i naturen. Turer til hverdags og fest som jeg gjerne kaller det. En hverdagstur kan være en kort tur i nærheten av der man bor, og festtur kan fort være en lengere tur med sekk og niste, i kjent eller ukjent terreng. Turer alene for trim og rekreasjon, eller turer med venner og familie. Opplevelser som deles.
Personlig kan jeg ikke tenke meg noe mer avslappende og givende enn å gå en tur i skogen. Er man stressa, ta på gode sko og ta en tur. Det å føle seg i ett med naturen, gir ro i kropp og sjel :) Året rundt gir naturen oss vakre motiver hvorenn vi snur oss, en fryd for øyet og glede i sinn.
Jeg vil skrive en blogg om turene mine sa jeg hjemme her om dagen. God ide, var alle enige om. Hva skal jeg kalle den da? Naturensdronning, foreslår min datter på 19. Kult bloggnavn og helt deg mamma ;) Ja så da ble det det da :D




 #utpåtur #hverdagstur #festtur #skogen #naturensdronning #naturen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar