lørdag 7. november 2015

For en nydelig dag



Våknet opp til nydelig sol i dag. Det var jo bare å få på seg turtøyet fort som fy og komme seg ut i skogen.
Vi er så heldige og har skogen så godt som rett utenfor døren, så det er store og varierte turmuligheter for hverdagsturen.

Tenk det er 7.november, det er 10-12 grader ute og sola varmer godt. Fantastisk deilig! Jeg hadde planlagt en times tur i dag, det ble halvannen.......klarte knapt å rive meg løs fra skogens vakre magi.
Jeg går mye og ofte i skogen her, allikevel blir jeg aldri lei. Det er et hav av stier og velge mellom, og jeg prøver å ta en liten vri titt og ofte. Det er så mye å se på, så mye vakre motiver....og ingen dag er lik. Dagen i dag var preget av det store regnskyllet vi hadde her i går kveld og natt. Overalt var der dammer av forskjellige størrelser og vannet rant kraftig og vilt i bekkene. Jeg ble helt bergtatt :D



 #skogen #natur #utpåtur #utpatur #naturensdronning #høst #vakrehøstfarger

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar